Pagina's

maandag 9 mei 2016

Portret schilderen.

Hallo,

jeetje het is alweer een maand geleden sinds ik iets heb gepost.
Door allerlei redenen kwam het er even niet van, niks ernstig hoor.
Ben aan het haken en druk met het verhuizen van mijn hobbykamer en daar gaat toch meer tijd in zitten dan ik dacht. Wat een spullen! Het leuke is dat je dan ook weer van alles tegenkomt waarvan je een beetje was vergeten dat je het had en ook projectjes die ik hier nog nooit heb laten zien.
Deze schilderijtjes, al jaaaren geleden gemaakt van mijn jongste en oudste, lijken moeilijk om te maken maar het is eigenlijk heel eenvoudig,


Zet je foto in Word over naar zwart/wit, neem de lijnen over m.b.v. grafietpapier op een schildersdoekje en verf het met twee kleuren in.

Donderdag ben ik er weer met een kaart!

Groetjes,

Colinda
 

2 opmerkingen:

  1. Ja zo'n hobbykamer verhuizen is wat...soms lijkt het meer op een hobbywinkel. Grappig dat je nog oude dingen tegen komt.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, heb je niet het idee dat je op je werk bent nu je al je hobbydingetjes weer eens langs ziet komen?? Gaaf deze 2 portretten Colinda!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!