donderdag 24 november 2011

Don en Daisy getrouwd.

Laatst zat ik wat blogs te bekijken en kwam toen via via bij stempeleinmaleins.
Wat een geweldige projectjes staan hier op! Elke zaterdag staat er weer een nieuw project op. Ik was bezig met voorbeelden van Don en Daisy en het memodoosje vond ik hier perfect bij passen.
Heb het bruidspaar gestempeld op kraftpapier en daarna ingekleurd met Derwent potloden. Voor het doosje heb ik kraftpapier en Eline's winterhuis papier (Pale pastels) gebruikt. Tekststempel is van Eline's vintage en heb alleen het woordje "bedankt" van de clearstempel "heel erg bedankt" gebruikt. 

Ik had al een keer een stempel uitvergroot, geschilderd op hout en daarna uitgezaagd voor in de etalage gemaakt (laat die nog wel eens zien) en vond het wel leuk om dit met het bruidspaartje ook te doen.
Leuk dat jullie weer eens een kijkje hebben genomen op mijn blog en een gezellige dag verder,

Colinda

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!