vrijdag 27 januari 2012

2de SOL

Woensdagavond heb ik weer gezellig mee gedaan aan de SOL op de facebookpagina van Krea teja
Ik heb het lieve uilenstempeltje van Leane Creatief gebruikt met het bijpassende papier en een Lea'bilitie.
De randenpons is van Fiskars. Het uiltje heb ik ingekleurd met Flexmarkers. Gaat steeds beter met inkleuren. Had nog geen oranje dus heb dit met Copics gekleurd. Ben vergeten om een close up van het uiltje te maken en hij staat al in de winkel. Misschien voeg ik dat later nog wel in.
Dit is de binnenkant. De tekst is gemaakt met Eline's alfabet stempels en de boom is een Creatable.

Een heel gezellig weekend,

Colinda

2 opmerkingen:

  1. Hi Colinda, wow you have put so much work into this card its really lovely darlin huggies June xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk, Colinda! Gaaf zo'n bandje eromheen. Ik heb weer niet met SOL meegedaan :-( Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!