dinsdag 6 maart 2012

Snelle babykaarten.

Zoals jullie misschien wel weten ben ik groot fan van Eline Pellinkhof.  Ze heeft weer een nieuwe babylijn uitgebracht en ik heb ze dan, toen ze van de week binnen kwamen, ook gelijk meegenomen naar huis. Gister had ik al het vogelstempeltje laten zien en nu ben ik aan de slag gegaan met de creatable's en het blokje bijpassend papier.
Deze leuke ouderwetse kinderwagen heb ik, terwijl die nog in de mal lag na het uitsnijden, even bewerkt met Antique Linnen Distress inkt. De randjes van het rozenpapier en de tekst zijn met Bundled Sage gedaan. Vind de tekststempel helemaal geweldig er staan voor héél wat gelegenheden een passende tekst op. Een echte aanrader!!!
Heb op deze kaart ook alleen maar de Creatable gebruikt. Heb deze nog even met witte inkt bewerkt zodat je de geëmboste delen nog beter ziet. Vond het zonde van het papier om er verder nog iets op te plakken. Misschien knoop ik nog wel een lintje of kantje om de vouw van de kaart.

Leuk dat jullie mij weer een bezoekje hebben gebracht en hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties!

Een gezellige avond,

Colinda





8 opmerkingen:

  1. WAt een prachtige kaartjes Colinda!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaartjes heb je met de mallen gemaakt Colinda. En ik ben met je eens dat het zonde is om nog meer op dit mooie papier te plakken.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous cards, hun....such a lovely images :o)
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Colinda these are gorgeous and I love that old fashioned pram its beautiful xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely cards, fab images and love the pram, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar dat soms simpele kaarten heeel mooi kunnen zijn, zoals deze kaarten , super.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wow wow I love these Colinda and the baby carriage is so beautifully delicate looking...stunning work...thanks for your congratulations it meant so much to me
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!