vrijdag 8 augustus 2014

Weekend Walter.

Goedemorgen,
 
Good morning,
 
zijn jullie al klaar voor het weekend?
Walter wel!
 
are you ready to start your weekend?
Well Walter is!
 
 
Wat een verrassing vorige week, ik kreeg een mail van Dr. Digi, nadat ik mijn kaart van Umbrose Dunderton op hun bord had gezet op Pinterest. Ik mocht een digi uitzoeken!! Yeah!!
Deze heb ik uitgekozen en je kunt hem hier vinden. Ze hebben zulke geweldig leuke digi's voor mannen!! 
 
What a suprise I've got lost week, I placed one of my cards with Umbrose Dunderton on the Dr. Digi pinboard on Pinterest and got a mail that I could choose a digi!! Yeah!!
I choose this one and you can find him here .
 
De schets is schets #261 van Tuesday morning sketches.
Een geweldig leuke schets die ik vast vaker ga gebruiken :)
 
I've used sketch #261 from Tuesday morning sketches
A great sketch and I think I"m gonna use it more than ones :)
 
 
Walter heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft op Kraft papier van Joy.
Is die niet geweldig met zijn grote onderbroek!!
 
I've colored Walter with Derwent Coloursoft om kraft paper from Joy. 
Isn't he the funniest with his big underpants!!!
 
Verder heb ik gebruikt:
 
I used the following products:
 
Craftable: CR1212
DP: Graphic 45
Mod podge dimensional magic (bril/glasses)
Papicolor
Pons/Punch: Pipoos
Stempel/ stamp Flutterby Dreams van Clearly Besotted
 
Graag wil ik met deze kaart meedoen aan:
 
I would like to enter my card for the following challenges:
 
- Tuesday morning sketches #sketch 261
 
- Paper take weekly Anything goes
 
-Stempelsonne challenges #121 Anything goes.
 
Geniet van je weekend,
 
Enjoy your weekend,
 
Colinda
 


12 opmerkingen:

  1. Eine ganz tolle Karte. Danke für die Teilnahme an der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ein Klasse Kärtchen!

    Danke das Du bei der SsC mit machst.

    Liebe Grüße
    Sternenglanz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.
    LG, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A great card hun, wonderful colouring! Thanks for playing at PTW! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gedaan Colinda. Leuk ventje zo. hihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my goodness! This image made me laugh! Fun card!
    Thanks so much for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Colinda
    Ik ben net terug van vakantie en wat is het heerlijk om al die blogberichten weer te bekijken. Je Walter kaart is geweldig ! Zoals je schreef op mijn blog, het is inderdaad zo dat als je eenmaal met Faber Castell begint,wil je ze allemaal aanschaffen. Ze zijn helemaal super.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG, what a fun image!! I love how you've coloured him too. I'm so glad you were inspired to create using the TMS sketch this week - your card will be featured on our Facebook page today:
    https://www.facebook.com/pages/Tuesday-Morning-Sketches/165327566909261?ref=hl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a great card and fun image. Thank you for joining us for Tuesday Morning Sketches this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. My smile went from ear to ear! This is so adorable! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!