donderdag 27 augustus 2015

Gezellig

Hallo,

pffff, wat heb ik de afgelopen dagen zitten stoeien met mijn computer. Om een lang verhaal kort te maken ik had nooit Windows 10 op mijn computer moeten laten zetten. Was niet echt gezellig.Met hulp van mijn zoon is het dan toch nog gelukt. Is allemaal een beetje omslachtig moet wat extra handelingen doen om mijn foto in mijn bericht te krijgen en om de layout er een beetje mooi uit te laten zien maar gelukkig kan ik weer blogberichten plaatsen.
Wat wel gezellig is, is dat ik met mijn vriendin en onze mannen een datum heb geprikt voor een High Tea. Niet dat ik van thee hou maar wel van al die lekkere hapjes die erbij horen, mmmmmm.
Daisy is ook aan het bijkletsen met haar vriendin.








Ik heb voor deze kaart de volgende producten van Marianne Design gebruikt:

Stempels: DDS3308 ( Daisy's Birthday) en PL1505 (Tekst)
Creatable: LR0249
Pretty Paper Bloc: PB7047 ( Eline's Peach & Mint)


De schets die ik heb gebruikt is van Friday sketch challenge

Een gezellige dag,

Colinda



10 opmerkingen:

  1. Ohooooh en ik dacht juist dat t dan allemaal makkelijker werd...
    Ik kan de foto trouwens niet zien. Maar ligt dat nu aan jouw computer of de mijne dan ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat je de foto niet kunt zien, mijn zoon heeft gekeken op zijn laptop maar hij kon hem wel zien. Geen idee hoe dit nu weer komt.

      Verwijderen
  2. Windows 10 ging hier ook niet van een leien dakje Colinda (vooral dat Edge ipv Internet Explorer gaf wat problemen maar daar wordt heel hard aan gewerkt en is nu al stukken beter).
    Wat een leuk vooruitzicht en ik hoop dat ze behalve al die heerlijkhe hapjes ook een lekker kopje koffie voor je hebben (ook ik ben zo niet van de thee brrr). Je beeldige kaart brengt je vast al een beetje in de sfeer!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop op een lekker glaasje sap, lust ook geen koffie, hihihi.

      Verwijderen
    2. Hoop op een lekker glaasje sap, lust ook geen koffie, hihihi.

      Verwijderen
  3. Je kaartje is een beauty met een mooie indeling. Bedankt voor je tip. Ik heb nog XP7 of XP geloof ik. Krijg ook steeds te horen dat ik er Windows 10 moet opzetten. Maar zo'n oud beestje zeggen ze (dat geld voor mij en mijn PC - hihihi) moet je nooit verplaatsen. Dus bedankt voor je tip. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Irritant als de computers niet doen wat jij wil...
    Je kaartje is prachtig geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eind goed al goed Colinda, high tea en een mooie kaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Colinda! Mooie kleuren en prachtig ingekleurd weer :) Wat vervelend al dat gedoe! Gelukkig kon jou zoon jouw helpen en kan je weer internetten. Al moet je er wel meer handelingen voor doen :( Ik heb ook niets met High Tea maar wel met de hapjes hihi. Smulse ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en gezellig kaartje heb je gemaakt. Vervelend is dat dat, dat je denkt dat je computer er beter op worst, dat het dan het tegenovergestelde is. Wij houden het maar bij het oude, want ik hoor al meer van die berichten.
    Gezellig hoor, High Tea.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!