dinsdag 21 maart 2017

Notes

Hallo,

bij het Marianne Design challenge blog is het voor challenge #173 de bedoeling dat je een notitieblokje oppimpt
met producten van Eline. Helemaal leuk dus!



Ik wilde niks op het boekje plakken omdat je het dan ook makkelijk in je tas kunt stoppen zonder dat er iets vanaf kan gaan dus het werd stempelen.
De aankleedpopjes stempels van Eline zijn wel mijn favoriet dus heb ik na eerst wat oefenen het meisje m.b.v masken op het boekje gestempeld.
Daarna heb ik haar ingekleurd met  Derwent Coloursoft.
Voor dit boekje heb ik de volgende stempels van Eline  gebruikt:

Meisje: Eline's toddlers  EC0105
Tekst : EC0131
Inkt vlekken: EC0138

Met mijn vorige kaart ben ik uitgekozen als top cookie!!



Groetjes,








8 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt en prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk gedaan Colinda.
    Je hebt gelijk dat alle uitsteeksels er in je tas afgaan, dus mijn boekje ligt bij onze dochter om de aciviteiten van onze kleindochter bij te houden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Colinda, je hebt wel gelijk ja.
    Zo kan het gemakkelijk in je tas mee.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi boekje
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad goed bedacht om te stempelen op het boekje Colinda. Het maskeren is prima gelukt toch, evenals het inkleuren op kraft. Dat kan jij zo goed,heel mooi. Ik vind ook leuk zoals je de tekst nog met wit aan hebt gezet, maakt het helemaal àf :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi weer Colinda... een echte gekeurde kraft weer.
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge 173
    Groetjes van Judith DTteam
    Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!