dinsdag 9 mei 2017

50 jaar getrouwd

Hallo,

50 jaar getrouwd, dat verdiend een mooi persoonlijk kaartje!
Het bruidspaar heet Vogelaar van hun achternaam dus hoe leuk is het om dan twee love birds te maken en omdat het een gouden bruiloft is heb ik de cijfers aan een gouden draadje gehangen.


De kleuren van de foto zijn een beetje flets maar de kaart was al op de post dus kon helaas geen nieuwe meer maken.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan:


waar dit keer wordt gevraagd om een wiebelkaart.

Ik heb de onderstaande Marianne Design producten gebruikt:

Designfolder DF3413
Collectable: COL1392 (Vogeltjes) en COL1405(Cijfers
Craftable CR1225(Hart)
Papier: PB7043, PB7023


Hier schijnt een heerlijk zonnetje dus een mooie zonnige dag toegewenst!




10 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje. Leuk zo, dat ze met het touwtje de cijfers vasthouden, met hun snaveltjes.

    Hier schijnt het zonnetje ook heerlijk!!! Ook een zonnige dag toegewenst!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt Colinda hier zullen ze wel heel blij mee zijn.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi Colinda, blauw en bruin blijft een mooie combinatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie rustige wiebelkaart!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stijlvolle kaart geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk Colinda en grappig de volgels voor de fam. Vogelaar.
    Leuk dat je mee doet met onze wiebel challenge.
    Groetjes van Judith
    MD Challenge Blog

    p.s. kwam vorige week opeens Chantal tegen nou die had ik ook al ruim 20 jaar niet gesproken, zo grappig. Tis dat zij begon anders had ik haar niet eens herkend. We hebben best nog lang staan kletsen, was leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie wiebelkaart, leuk idee om twee vogeltjes op je wiebel/jubileumkaart te verwerken.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk bedacht Colinda. De naam terug laten komen i het ontwerp.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colinda, weer terug van vakantie kom ik even bij je aanwaaien. Wat een lieve wiebelkaart met die "lovebirds" erop. Inderdaad heel toepasselijk als je Vogelaar heet..hihi. Deze kleurencombinatie vind ik top, doet altijd heel warm aan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach was deze kaart me helemaal voorbij gegaan, lief zo met die vogeltjes..fijn pinkster weekend, lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!