vrijdag 14 juli 2017

Gefeliciteerd Doctor Digi

Hallo,

Hello,

Doctor Digi's House of stamps bestaat 5 jaar en heeft een verjaardagskaarten challenge op Facebook.
Ik gebruik deze digitale stempels graag voor mijn mannenkaarten en aangezien deze helemaal op zijn ben ik lekker gaan kleuren.

Doctor Digi's House of stamps is 5 years old and they have a birthday challenge on Facebook.
I love to use their digi's for my cards for men and since I run out of them I sat down to color one.


Voor deze kaart heb ik de digi Ambrose Dunderton gebruikt.

For my card I used the cute Ambrose Dunderton.




Met mijn vorige kaart ben ik uitgekozen als één van de favorieten bij:

My last card was choosen as one of the favorite's at:


Een gezellig weekend,

Enjoy your weekend,







2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaar, zo mooi weer op dat kraft.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Colinda.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!