vrijdag 18 augustus 2017

Feet up and a cuppa

Hallo,

vandaag een CAS kaart met één van de gewonnen digi's van Doctor Digi.
Ik zag een leuke challenge van een one layer kaart dus dacht ik print eens op een A5 formaat.
Nou zo simpel was het niet, heb van alles geprobeerd maar de printer wílde  toch echt niet printen. Normaal print ik altijd 10x15 en dat gaat goed. Gelukkig had ik nog wat dunner Papicolor maar ook hier had hij flinke moeite mee maar de aanhouder wint, hihihi.

today i want to show you a CAS card with one of the digi's I've won at Doctor Digi.
I saw a challenge where they asked to make a one layer card so I thouhgt why not print on a A5 size but my printer wouldn't let me. Luckely I had one sheet of Papicolor that was thinner and after a few tries it worked, yeah!




Ik wil graag meedoen aan de volgende challenges:

I would like to enter my card for the following challenges:

- Addicted to CAS #117 One layer card

- Cards und more # 191 One layer cards

Wat boffen, met mijn muizenkaartje heb ik ook nog 2 digitale stempels van PepercusDesign gewonnen bij:

I was again lucky with my mouse card, this time I've won 2 digi stamps  from PepercusDesign
With my mouse card at:



Een relaxed weekend,

Have a relaxing weekend,






8 opmerkingen:

  1. Ja dat is lastig, ik heb ook zo'n printer die niet al het papier hebben wil. Maar fijn dat het alsnog gelukt is en je kaartje is weer prachtig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig is dat hé, dat het niet wil lukken wat je dan wilt. Maar gelukkig, wat je al zegt, de aanhouder wint!!!
    Wat een prachtige CAS kaart heb je gemaakt met je gewonnen mooie digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je gewonnen digi's. Je cas kaartje is prachtig. Groetjes Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit soort kaartjes zijn op je lijf geschreven. Kei leuk gemaakt.
    Dank je dat je met dit kaartje meedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT Cards und More)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat het printen nog gelukt is want je kaart is weer super. De relaxte sfeer straalt ervan af en het is weer zo gaaf ingekleurd. Gefeliciteerd met al je gewonnen digi's en dat je ons op deze manier mee laat genieten Colinda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow weer super mooi gekleurd en leuke digi zeg! Fijn dat je zo in de prijzen bent gevallen, deze zal ook vast worden opgemerkt! Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sanne en Nick op Schiphol uitgeleide gedaan. Even gekeken of het vliegtuig goed was vertrokken , - op de pC - dus even gelegenheid op je blog te kijken.
    Leuk, dat er een aantal bloggers haar gaan volgen. Wie weet wat je te weten komt. ???
    Ik ben naar 2 maal naar t Oogziekenhuis geweest. Buiten het petrygium heb ik ook Macula , is ontdekt. Een behoorlijk gerafeld netvlies. Verder moet ik nog enige uitslagen krijgen en dan horen we eind september/oktober meer. Vandaar het gesichtsverlies. Gisteren een workshop gehad bij Marjan vd Wiel bij HobbyVoordelig. Kaart is nog niet klaar. Komt wel.
    Liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!