zondag 22 oktober 2017

Zomaar voor jou,


mijn schoondochter was jarig. Ze heeft een schattig konijn  die het heerlijk vind om bij je te zitten.
Voor op haar cadeautje heb ik een label gemaakt natuurlijk met een lief konijn erop.
De digi heb ik gekocht bij (Cuddly) Buddly crafts en heet Toby Tumble just saying hi
Tijdens het linken zag ik dat ik hem toevallig dezelfde kleuren kleding had gegeven als het voorbeeld op de site.

It was my daughter in law's birthday. She has such a cute and cuddly rabbit so I made her a label with sweet Toby Tumble. I bought the digi at (Cuddly) Buddly crafts and it's called : Toby Tumble just saying hi.
When I was on their website to link back  I saw that I used the same colours for his outfit, how accidentally is that.

Met deze label wil ik graag meedoen aan  challenge # 75  bij Tag you're it challenge.
Deze keer is deze tag de inspiratie.

The inspiration for my tag came from challenge # 75 at Tag you're it challenge.



Mijn inspiratie was natuurlijk CAS en de herfst dus heb ik de bloem waar Toby op zit gekleurd als een zonnebloem, ook heb ik zo'n zelfde zwart witte touwtje als Marcia gebruikt.

I was inspired by the cas look of Marcia, I colored the flower as a sunflower so it matched the autumn theme and use also a black and white string.

Met mijn heksenmeisjes kaart heb ik bij QKR Stampede een top 5 plekje uit 66 inzendingen verdiend

With my little witchgirl card I've been choosen for the top 5 from 66 enteries at QKR Stampede.



en bij Digi Chooseday een top 3 plek, hoe gaaf is dat uit wel 64 inzendingen.
Misschien toch eens vaker op wit kleuren, hihihi.

and also for the  top 3 out of 64 entries at Digi Chooseday. How cool is that, Maybe I have to color  on white more often, hihihi.


Een fijne zondag,

Enjoy your Sunday,










6 opmerkingen:

  1. Wat en prachtige tag heb je voor je schoondochter gemaakt. Deze digi's blijven ook zo schattig van Cuddly Buddly.
    Gefeliciteerd met je Top 3 en 5 notering.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig gedaan en mooi gekleurd. Heel lief zo. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is absolutely adorable. How utterly cute... and so, so beautifully coloured. I love it!
    Thank you so much for joining us at Tag You're It! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a darling image; makes me feel all warm and fuzzy inside! WOWed by your colouring! So thrilled you shared this gem in the Tag, You're It gallery!
    ~carol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awww! Super sweet! I think kraft is so hard to color on, but you make it look easy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love that you went for kraft, many thanks for joining us at Tag You're It Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!