dinsdag 27 maart 2018

Spring!

Hallo,

gister was Irene jarig en houd van tuinieren dus had ik voor haar deze kaart gemaakt:


Deze schattige digi is van Mo Manning en heet April
 Dit keer heb ik haar ingekleurd volgens het kleuren thema bij Mo's digital pencil challenge.
( Hope it's okay that I used green for the grass)


en heb ik schets  #189 van Feeling sketchy challenge gebruikt.


Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen met de onderstaande challenges:

- Creative Knockouts #238 Border time -all dressed up.

- Little Miss Muffet challenge # 185 Anything goes

- QKR Stampede #288 Anything goes

Net bij het  linken  naar Irene haar blog zie ik toch dat ik een bofferd ben en bij haar een schattige berenstempel heb gewonnen!! Zo leuk!!

Tot de volgende blog:












10 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje heb je voor Irene gemaakt. Daar zal ze vast erg blij mee zijn. Je hebt de digi weer super mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een teopasselijk afdrukje voor Irene, en wat leuk dat je een beertje erbij zal hebben. Fijen pasen als we elkaar niet eerder "spreken" , liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jarig zijn en lieve post ontvangen is een feestje en al helemaal met zo'n bij mij passend thema dat wéér zó prachtig is ingekleurd op kraft..dank je wel Colinda!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so sweet. Thank you for sharing with us at QKR Stampede.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een schattige kaart. Mooi ingekleurd.
    Thanks for playing with us at Creative Knockouts. Good luck!!
    Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card you made. I like the way have you used our sketch :-)) You use a sweet stamp!
    Thanks for playing with us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely work Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great card! I love your interpretation of our sketch! Thanks for sharing your work with Feeling Sketchy. I hope you'll be inspired by our next sketch too!
    Regards,
    Maja DT at Feeling Sketchy You can visit my blog: Rilcek in Kljuncek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allerliefst dit mooi ingekleurde meisje op je zonnige voorjaarskaart Colinda. Ik las al dat Irene er blij mee is en dat kan ik me goed voorstellen ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh what a sweet card, love the image coloured on Kraft card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!