dinsdag 20 november 2018

R van reach for the stars.

Hallo,

ben heerlijk aan het kleuren maar van het kaarten maken komt niet veel.
Dacht ga eens een schets gebruiken maar door het drukke DP, die ik het mooist vond bij de beer, ben ik daar toch weer van afgeweken.


De beer is van Beccy's place waar ik ook deze kaart voor heb gemaakt voor de month of holiday cards.
Het DP komt uit een oud Paperbloc van Marianne Design en de tekst is van Dovecraft.

Met mijn kaart wil ik ook graag meedoen aan de onderstaande challenges:

- QKR stampede  #322Anything goes

- Crafting from the heart  #229 Just for fun

- Lemon Shortbread  #81 Anything goes

- Happy little stampers # Nov. challenge Anything goes, optional CAS

Met mijn vorige kaart ben ik uitgekozen voor een top plek bij:



Groetjes,






6 opmerkingen:

  1. Ik herken dat Colinda, soms wil je het wel anders maar dan past het gewoon niet en dit is helemaal perfect bij elkaar en het kleurwerk....té gek mooi!
    Proficiat met je toppertje!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart. Schattige digi ook en super ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your colouring is always exquisite Colinda, you have a real talent, and this one is no exception. The little panda looks gorgeous against the kraft background and I love the little bit of sparkle to added to the stars. Lovely paper choice too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart weer Colinda.... ben het helemaal met Beccy eens. Je kleurwerk ís excuisite!!
    Ook voor mij erg herkenbaar. Negen van de tien keer begin ik met een schets ('want dat werkt zo makkelijk') en wijk er vervolgens compleet vanaf, omdat het toch 'niet klopt' hahaha.

    Het eindresultaat van je kaart is weer helemaal TOP!

    Fijne dag.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely monochrome card and the background papers is really pretty.
    Thanks for sharing with us at Happy Little Stampers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet card!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!