zondag 1 december 2019

Snow Angels

Hallo,

vandaag weer een kerstkaartje met de digi Ragged angel van Mo Manning, heb hem ooit 3 keer uitgeprint op wit papier dus tijd om ze eens te kleuren.


Dit keer in het blauw met bruin.


Het DP wat ik heb gebruikt is van Studio Light, Winter feelings PPWF90 die ik cadeau had gekregen bij een webbestelling en de tekst is van Marianne Design, Happy holidays CS1009.

November is alweer voorbij en dus is het ook de laatste dag voor de kerstkaarten challenge
bij Beccy's place . Dit jaar had ik helaas te weinig tijd om wat vaker mee te doen. 

Ook wil ik graag meedoen bij de challenge #12-2019 van A perfect time to craft.

Gezellig Ilonka dat je mijn nieuwe volger bent geworden, ik hoop dat ik ook jou blog goed heb gevonden :)

Tot de volgende kaart,







10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met een schattige digi. Mooi ook de tekst met embospoeder.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your colouring is absolutely beautiful Colinda, you've done a fabulous job with Mo's design. The blue and brown colour combination is fantastic, it's one of my favourites. I like the background paper you used as well as the card stock for the mats behind the image. The sentiment flag is a fabulous touch, the white embossing on the black card looks terrific!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Colinda het papier en de schitterend ingekleurde stempel, een prachtkaart heb je gemaakt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello. I just popped over from Beccy's Place where I noticed your amazing card. Spent some time here loving your work and am now a follower. Your coloring is excellent and I like how you often use kraft paper as your base. I would like to know what kind of colored pencils you use? They are so vibrant on the darker paper! Kathy A. at https://myasperations.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook een hele mooie stempel.
    Prachtig kleurwerk en heel mooi bijpassend scrappapier.
    Super mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie chique kaart meet een prachtige stempel. Ook heel mooi gekleurd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, ik heb dat blokje ook gekregen, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat meisje weer mooi ingekleurd Colinda. Ik krijg het koud bij het zien van je mooie kaart...brr, kijk die wind eens blazen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.
    Annie DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/">http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!