woensdag 1 januari 2020

Een bundeltje geluk.

Hallo,

hierbij wil ik jullie het allerbeste wensen voor 2020 dat het maar een mooi jaar mag worden!

Deze geboorte kaartjes heb ik al een paar maanden geleden gemaakt maar nog niet laten zien op mijn blog.



Voor mijn eerste kaartje heb ik de digi Happy van Mo Manning gebruikt. Had hem al uitgeprint liggen op wit papier dus zonde om hem niet te gebruiken.


Het Dp komt uit het Pretty paper bloc Eline's babies Bleu van Marianne design PB7049
de tekst is van Eline's Animals, baby tekstjes van Marianne Design EC0171
helaas is dat met het stempelen verschoven. Was helemaal blij dat ik een stempelhulp had maar de stempel was iets aan het papier blijven hangen en daardoor was het papier iets verschoven waardoor het woord geluk helemaal dubbel was gegaan. gelukkig heb ik het meeste weg kunnen gummen met een Tombow sand eraser gum en is de schade meegevallen want om hem helemaal weer opnieuw te maken.


Mijn tweede kaartje heb ik gelift van een kaartje die ik ooit heb gemaakt tijdens een workshop van Marleen. Hetzelfde DP en stempel gebruikt als het vorige  kaartje maar nu met het Hertje COL1401 van Eline van Marianne Design.

Tot de volgende blog,







6 opmerkingen:

  1. Dat is toch zo'n heerlijke stempel van Mo, dáár word je direct vrolijk van! Ik had ook al zo'n malheur met een tekstempeltje ondanks de stempelhulp...bij jou is er hélemaal niets van te zien hoor het is een dot van een kaart én het hertje is ook schattig!
    Ik heb make-up pads van Lidl..laten óók een beetje los maar puntje lijm doet wonderen!
    Goed 2020 Colinda.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempel van Mo Manning, daar wordt je toch helemaal blij van en zeker zo mooi ingekleurd. Lief zoals je de digi op de kaart verwerkt hebt.
    De kaart met het hertje is ook al zo'n liefje. Twee dotjes Colinda en natuurlijk voor jou ook een mooi 2020 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst ook de beste wensen voor 2020 en dat het een gezond, gelukkig en creatief jaar mag worden.
    Twee prachtige kaarten gemaakt. De digi van Mo Manning is ook een schatje. Het hertje blijft ook lief om te zien.
    Dat was dan wel balen, dat je papier iets verschoven was met het stempelen. Maar het is dat je het zegt, want mij was het niet opgevallen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, die aijn echt superschattig Colinda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful designs, great work. I enjoy seeing the pictures of the amazing crafts you make.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!