zondag 29 november 2020

Beccy's challenges Day 30- Do what you love

 Hallo,

vandaag is de laatste dag bij Beccy's place eight annual month of Holiday cards. de challenge is: Do what you love, nou dat hoef ik vast niet uit te leggen :)


Deze digi is van Mo Manning en heet Santa's little helper en omdat die toch nog op mijn bureau lag nog maar eens de tekst stempel van Panduro gebruikt. 


Met een reactie achterlaten op Beccy's blog heb ik een shoptegoed gewonnen :)


Ik wil ook met dit kaartje meedoen bij Mo's digital pencil challenge blog                 # 297 Anything "Mo" goes.   

De maand bij Beccy is bijna afgelopen, ik heb achteraf nu ik ze tel toch 25 kaartjes gemaakt, waaronder wel 3 x een serie maar toch een mooi aantal! Heb nog een paar afdrukjes liggen dus wie weet 


 

7 opmerkingen:

  1. Gorgeous colouring as always, Colinda, the image looks beautiful. I love the big sentiment stamp you added at the top of the card. Lovely design.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Colinda. Your card has a lovely vintage feel to it.
    Congrats on your comment win. Have fun spending your prize.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Colinda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kaart Colinda en gefeliciteerd met je prijs
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Colinda. Je hebt een leuke serie gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een toffe afsluiter en een berg prachtige kaarten door deze maanduitdaging..ben je er nu klaar mee of ga je nog lekker door?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze is weer erg mooi met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!