woensdag 16 juni 2021

Welkom bij de club

 Goedemorgen,

vandaag een hoop foto's van een Sarah kaart.


Had de tutorial voor het leuke model van deze wisselkaart gezien bij Stempeleinmaleins. Het was wel even puzzelen, eerst een proefmodel gemaakt en daarna aan de echte kaart, waar ik toen ik er mee bezig was achter kwam is dat ik beter gelijk het draaimechanisme in het paars had kunnen maken. Scheelt weer een laagje minder waar de kaart achter kan blijven hangen maar hij doet het :) soms wel met een beetje hulp.





Het schattige beertje, die ik weer gestipt heb is van Lili of the Valley.



9 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk model ook, maar ziet er best moeilijk uit. Schattige digi en prachtig ingekleurd.

    Fijne zonnige dag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wát dapper dat je er aan bent begonnen en zo'n leuk resultaat! Ik haak direct af als ik zoiets zie ...véél te ingewikkeld voor mij hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk kaartmodelletje Colinda. Mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is superleuk, ik had hem ook opgeslagen. Je hebt dat leuke model heel mooi uitgewerkt. Lief dat beertje en leuke tekst Colinda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan je vorige reactie weghalen, zat op verkeerde account ? Dat model heb ik nog nooit gezien , ga ik opzoeken..Schattige kaart , James met bloemen, prachtig papier en tekst! Perfect! Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so sweet.
    Thankyou for the lovely comment you left me.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart en wat een leuk en aparte vorm. Het beertje is schattig! groetjes, Marlies
    PS Bij LOTV zijn de digis weer 50% korting mocht je er nog willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje Colinda, in een heel gaaf model ook! Superlief beertje ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!