zondag 25 juli 2021

Een nieuwe woning

Hallo,

vandaag een kaartje voor een nieuwe woning.


De digi Gnome sweet gnome van Doctor Digi was een freebie tijdens het digi Mojo summer mushroom hunt weekend  van 25-27 Juni op Facebook maar je kunt hem nu ook gewoon kopen. De letters zijn van Marianne Design DF3454

Tijdens dat weekend heb ik een online workshop gewonnen van Barbara Sproatmeyer !! Kan ik me weer eens gaan verdiepen in het kleuren met mijn Copic markers, zo zonde dat ze maar geduldig staan te wachten om gebruikt te worden :) Eerst maar even oefenen hoor voordat ik het hier ga laten zien.

Mijn kikkerkaart  is uitgekozen als Sunday Spotlight winner van Juni bij Whimsy stamps op Facebook!







 

9 opmerkingen:

  1. Wat loop ik achter en wat zie ik véél moois op je blog Colinda! Zo te lezen mis ik véél leuks omdat ik niet op Facebook zit 😏, wat een beeldig huisje! Je kikkerkaart heb ik terugscrollend niét zo snel gevonden..
    Dat inkleuren met Copics gaat zeker weten 100% goed komen, veel plezier met de workshop!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de digi weer schitterend ingekleurd Colinda; Top!
    Het inkleuren met copics krijg jij zeker weten onder de knie.
    Veel plezier met je copic-workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met een leuke digi.
    Het gaat vast goed komen, met het inkleuren met de Copics.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige digi , super gekleurd en wat een leuke nieuwtjes weer, ben benieuwd hoe je workshop zal zijn, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig huisje.
    Mooi gekleurd op het kraft.
    Het is weer een gaaf kaartje geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een prachtige en gezellige kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met een lief huisje Colinda. Leuk dat je een workshop hebt gewonnen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat huisje.... te lief!! En zo mooi gekleurd ook, een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!