donderdag 3 maart 2022

Daddy shark,

 Hallo, 

jullie zullen het misschien wel hebben gemerkt maar ik heb een blogpauze moeten nemen en zal me daar ook nog even  aan  houden. 

Dit kaartje had ik in de eerste week van Januari al gemaakt samen met mijn kleinzoon :)  We zijn er in gedeeltes de hele dag mee bezig geweest, zo gezellig!! 

De Haai stans is van MFT , de tekst van Panduro ( al wat ouder), de visjes en de bubbel stempel zijn van Lawn Fawn en  het plantje, bodem en de zeester zijn van Marianne Design.

Hopelijk tot gauw,

Colinda



6 opmerkingen:

  1. Wat een lief en schattig kaartje heb je met je kleinzoon gemaakt.
    Sterkte en/of beterschap en hoop je weer snel terug te zien in blogland.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje samen met je kleinzoon gemaakt voor zijn papa, zo leuk die haai! Ook van mij sterkte/beterschap met de reden van je blogpauze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was mij zeker al opgevallen dat ik jou in blogland miste.
    Sterkte met de reden van je afwezigheid.
    Wel superblij met wat je vandaag laat zien.
    Een hele leuke kaart die je samen met je kleinzoon in elkaar knutselde.
    Dit vond hij vast heel fijn om te doen en is super geslaagd, proficiat.
    Ik wens je het allerbeste toe Colinda en hopelijk tot gauw.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weer even een kaartje van je te zien en wat leuk dat je die met je klein zoon had gemaakt, lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik miste je al Colinda. Fijn dat je weer iets laat zien en wat leuk dat je deze kaart samen met je kleinzoon hebt gemaakt. Sterkte met de reden van de blogpauze.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!