dinsdag 26 maart 2024

Lammetje

Hallo,

vandaag een kaart voor jarige blogvriendin Irene.

Sinds jaren weer eens mijn Copic markers van stal gehaald voor de eenmalige gratis workshop van Alice van Kit en Clowder. Je kunt deze workshop dus niet meer volgen maar neem eens een kijkje op haar website, daar vind je al haar workshops voor markers en ook voor potloden, een aantal zijn gratis het is wel in het Engels maar heel erg goed te volgen.

De digi van schattige lammetje kreeg je er ook bij.  Ik had niet alle juiste kleuren voor de bloemetjes en de blaadjes maar heb weer eens heerlijk zitten kleuren en ben helemaal tevreden met het resultaat.

Met deze kaart doe ik graag mee bij de volgende challenges:

-Di's digi stamps  challenge # Welcome spring challenge

- Crafty Gals corner # 253 ATG





8 opmerkingen:

  1. Ik heb je al bedankt in een mailtje maar ook hier zeg ik: op en top lente dit schattige lammetje, zó mooi en lief: dank je wel Colinda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief! Schattig! Echt een mooi digistempeltje. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een schattig lammetje en zo mooi ingekleurd! Het lijkt wel een prentje Colinda. Heel mooi in die zachte kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje.
    Ik heb de workshop gemist, maar copics heb ik niet, dan zou ik hem toch met kleurpotloden inkleuren.
    Zou ik hem nog kunnen downloaden ?
    Je kaart is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi en lief kaartje Colinda.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief en schattig dat kaartje met lammetje, mooi gekleurd ook met je Copics!
    Alice ken ik, heb diverse workshops van haar gedaan en zo veel geleerd van kleuren met Copics. Ben er mee gestopt omdat je ze elke maand moest afnemen en dat werd me veel te veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief en schattige kaart en wat heb je geweldig gekleurd! Fijne Pasen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful card. Love Kit and Clowder too. Thanks for joining the challenge at Crafty Gals Corner.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!