maandag 10 juni 2024

Workshop uil kleuren

Hallo,

ik had een kaartje nodig voor een jongedame die is afgestudeerd.

Deze gratis workshop van Kit and Clowder was zo leuk om te doen! Heb hem wel weer in delen gedaan. Tekst is van Marianne Design.

Met deze kaart doe ik graag mee bij:

Crafty Catz # 673 ATG Optional twist use a stencil

Crafty Animals # 84 ATG including an animal

Mijn Monsterkaart heeft een top 3 plek verdiend bij Fab 'n'Funky challenges .


Doet Blogger bij jullie ook anders? O.a bij het linken naar een website en daarvan na het invoeren de tekstkleur veranderen om het aan te passen aan mijn kaart kleuren lukt mij ook niet meer . Ook de datums van de Leeslijst is van slag. Zal wel weer over gaan.


8 opmerkingen:

  1. Prachtig ingekleurd dat uiltje. Schitterend gemaakt dit kaartje.
    Dat laatste dat je zegt, dat blogger raar doet met datums is me ook al opgevallen. Hoop dat het vlug weer normaal doet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie toepasselijke kaart heb je voor haar gemaakt. De veren ook prachtig gedaan zo.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, adorable image, fabulous colouring! Thank you for sharing with us at Crafty Catz.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijnheer de uil, ik herken hem.
    Je hebt hem heel mooi ingekleurd.
    Ik heb hem zelf ook nog ingekleurd liggen, maar het is er nog niet van gekomen om er een kaart mee te maken.
    Dat heb ik wel vaker voor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig Colinda, super gedaan....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een schatje en schitterend ingekleurd Colinda. Wat een talent heb je toch. Prachtig vind ik hem. Ja mijn leeslijst ligt ook door elkaar, linken heb ik nog niet geprobeerd. Hopelijk gaat het weer over inderdaad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een mooie gekleurde uil, blogger problemen niet gekeken druk met nieuwe baan en leren, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi gekleurd dat schattige uiltje! Heel mooi kaartje!
    Ik heb niks raars gemerkt nog, maar Blogger doet wel vaak raar, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!