dinsdag 28 augustus 2012

Blauw/ wit

Had vorige week alle vier de nieuwe kerstsnoesjes gekregen van mijn werk om voorbeelden mee te maken. Heb ze nu bijna allemaal ingekleurd op wit papier en op kraftpapier ( je moet toch wat doen als je met je been omhoog zit) .
 
Last week my colleague brought me all 4 of the new snoesjes stamps  to make some cards for work. I'm almost finished colouring them on white and on craftpaper. ( I had to do something while I was resting my ankle)
 
 
 
De schets die ik heb gebruikt voor deze kaart is van Chistmas Challenges ( with sketches) . De extra opdracht was om blauw, wit en sneeuwvlokken te gebruiken.
 
The sketch I've used for this card is from Christmas Challenges ( with sketches). You've had to use bleu, white and snowflakes also.
 
 
Ik weet niet of je het goed kunt zien op de foto maar op de ster heb ik wat glitter gedaan en  met de pearlpen heb ik echte "pareltjes" op het parelsnoer gemaakt.
 
I don't know if you can see it on the photo but I've used glitter on the star and I tryd to make real pearls with my pearl pen on the pearlstring.
 
Een gezellige dag,
 
Have a nice day,
 
Colinda


6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Colinda,gaat het al wat beter!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Colinda.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Colinda, wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat zijn die snoesje lief he. BEdankt voor het meedoen aan de challenge van CCWS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gedaan! Hopelijk gaat het met je enkel ook weer snel wat beter!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous, adorable card Colinda.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a beuatiful card colinda, love your subtle colouring hunnie, hop eyour ankle feels a little better today, big huggies June xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!