woensdag 15 augustus 2012

Tweet, tweet.

Goedenavond,

Good evening,

zo dat was net een hevig maar kort buitje. Heb mijn raam open en het ruikt zo heerlijk fris buiten.
Ben  met mijn vorige kaart gekozen voor de top 3 bij Christmas cards with sketches!!
Nu ik de smaak te pakken heb ben ik maar verder gegaan met nog een kerstkaartje.

we just had a short but heavy shower, my window is open and it's smell so fresh outside!
With my last card i've been selcted for the top 3 at Christmas cards with sketches!
So I thought, I will make another christmas card.


Het is een echte Eline kaart geworden. De lieve vogelstempeltje het papier zijn van Eline.
De tag en de creatable cirkel zijn van Marianne Design.
Ik heb de schets gebruikt van Sketchy Challenges wist gelijk wat ik ermee ging maken!

It's a real Eline card! The sweet little birdstamp and the papers are from Eline.
The tag and the creatable cirkel are Marianne Design.
I've used the sketch from Sketchy Challenges, when I saw this one I knew what I was going to make!



Hier nog een foto met de tag ernaast. Vind het alleen jammer dat ik al mijn gebreide achtergrondje had opgeplakt voordat ik mijn kantje mooi kon wegwerken, hij rafelt nu een beetje.

Graag wil ik met deze kaart ook meedoen aan:

Christmas Stampin, anything goes.

Crealing, kerst.


On this photo i've put the tag next to my card. The ends of my lace are a little bit frayed, I already sticked my knitted background on my card so I couldn't fold them to the back anymore.

I would like to enter the challenge from:

Christmas Stampin , anything goes.

Crealing , kerst.



De afdrukjes heb ik ingekleurd met Flexmarkers en de tag en creatable heb ik bewerkt met Walnut stain Distress inkt.

I've coloured the images with Flexmarkers and on the tag and creatable i've used Walnut stain Distress ink.


Een gezellige avond,

Enjoy your evening,

Colinda


11 opmerkingen:

  1. Wow CXolinda sweetie, this is beautiful!!!!! the hart seem to pop out of the page, and the image is just gorgeous, have a lovely evening huggies June xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colinda wat leuk dat je met deze prachtige kerstkaart grrrr meedoet met de Sketchy challenge!
    Succes!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Colinda. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card Colinda, love the adorable image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous Christmas card!
    Thanks for sharing at CSAYL;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sweet!!! Love your layout and those adorable little birds. And that lacy die is gorgeous. Thanks for playing with CSAYL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg lief is hij geworden Colinda! Idd een superleuke Eline-kaart!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So Adorable Colinda! Such a Sweet Christmas card! Love the red and kraft together and the little birdies are so Sweet! 8)

    Hugs
    Shannon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colinda , wat een lief kerstkaartje !! Jij bent al goed op dreef zeg met de kerstkaarten .... Ik heb dat mooie papier van Eline ook liggen ; ziet er gaaf uit. Enne .... proficiat met je top 3 plekje !! Altijd leuk toch , die waardering voor je werk. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super gaaf ! Bedankt voor het meedoen bij de Crealing challenge. Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!