donderdag 30 juni 2016

Dank je wel!!

Goedemorgen,
Weer een bijzondere blogpost want vanaf vandaag gaan Don en Daisy met een welverdiend pensioen. Deze twee schattige stempelfiguurtjes hebben heel wat beleefd samen in de afgelopen jaren en gaan het wat rustiger aan doen.
Jullie zullen ze vast nog wel eens bij mij voorbij zien komen en ook op het nieuwe inspiratie blog van Marianne Design.
 Zelf mocht ik vanaf 2 November 2013 lid zijn van het Designteam. Een hele gezellige tijd en iets wat ik met heel veel plezier heb gedaan en zeer zeker zal gaan missen. Als afsluiting van het blog hebben wij als Designteam met een van mijn lievelings Don en Daisy stempels, de schattige "Daisy finding a crocus",  een afscheidsbijdrage gemaakt!!

Ik heb de onderstaande Marianne Design producten gebruikt voor mijn kaart:
Stempel: DDS3317  Daisy finding a crocus
Craftable: CR1365  Dank je wel
Neem maar eens een kijkje op het blog en psst.. er wacht daar een leuk afscheidscadeautje voor jullie.
Met dit kaartje wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor de leuke en lieve reacties die jullie hier en op het  Don en Daisy blog voor mij hebben achtergelaten!!
Een hele fijne dag en tot de volgende blogpost,
Colinda


4 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje weer Colinda!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat we ermee moeten stoppen, maar het is niet anders.
    super leuk dat je gewoon weer met kraft op zijn Colinda's afsluit! toppie kaartje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Colinda.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!