woensdag 22 juni 2016

Groetjes.

Hallo allemaal,

 het voelt wel een beetje raar hoor om dit te typen, want dit is  mijn laatste bijdrage voor het Kleuren met Potloden blog
Ik heb besloten om na zo'n kleine 3,5 jaar afscheid te nemen van het DT.
Ik heb het super leuk gevonden om te doen en zal het zeker gaan missen maar op het moment heb ik  gewoon te weinig tijd om me er voor de volle 100% voor in te zetten..

Voor mijn kaartje heb ik de digi gebruikt van  Make it Crafty  de sponsor van de challenge deze maand.
Eigenlijk heeft deze dame hele mooie benen maar ik heb voor mijn kaart  alleen haar bovenkant gebruikt nadat ik haar eerst  had gespiegeld.



Ik wil graag meedoen aan de onderstaande challenges:

- Love to scrap challengeblog #80 Anything goes

- Craft your passion challenges #317 Always anything goes

- Cards und more challengeblog #161 Fashion

- The Ribbon girl Blog # June, Any image challenge

- Addicted to stamps challenge #129 Anything summer

Met mijn vorige kaartje heb ik de top 3 ( deze keer top 4) gehaald bij de Lift challenge!

Lieve groetjes,

Colinda

11 opmerkingen:

  1. Wow een super kaart voor je laatste dt bijdrage..jammer dat je te weinig tijd hebt, je potlood werkjes zijn altijd kunstwerkjes..hoop nog wel wat op je blog te zien zo nu en dan.liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Colinda. Wat jammer dat je stopt bij KmP. Ze gaan jou daar zeker missen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja er kan veel tijd gaan zitten in een DT team. Jammer dat je deze keuze moest maken. Je kaartje is prachtig geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card, Colinda. Thanks for joining us at Craft Your Passion Challenges! - Patti (CYP DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Colida. Super mooi gekleurd op het Kraft!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! It is just gorgeous! Thanks for joining us at Craft Your Passion! - Rina, DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, so love colouring on Kraft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Colinda, soms moet je inderdaad keuzes maken en die zijn niet altijd even leuk. Je kaart is een waardige afsluiter denk ik, wat een beauty en weer zo mooi ingekleurd. Lekker zomerse uitstraling.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. very nice Colinda - thank you for joining in with The Ribbon Girl 'use any image' challenge, best of luck, Mary www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super summery looking. I love the colors you used as well and your CAS design. Nicely done. Thank you for joining us this time for our "Anything goes" Challenge at LTSCB.
    Have a blessed day!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!