donderdag 21 september 2023

Succes

Hallo,

omdat ik eens wat anders wilde proberen  heb ik een kaart gemaakt met paper piecing. Was al jaaaren geleden dat ik dat had gedaan. Rustig aan heb ik elke dag een paar gedeeltes geknipt of beïnkt. Vind hem super schattig geworden! 

Het patroon voor deze leuke chef kok, Little Gems (cooking) komt van Treasure box.

En dit is de kaart geworden. Het DP is van Panduro en de tekst van Marianne Design.


Met deze kaart doe ik graag mee bij:

- Carlin's kaartenparadijs # 62 September de R van... Ruit



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje met deze schattige kok erop.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd ook het kaartje Colinda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kok heb je op het ruitjespapier aangebracht.
    Toffe kaart.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'R' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuk en grappig kaartje, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad héél anders dan we van je gewend zijn Colinda!
    Heel verstandig om het stukje bij beetje te doen!
    En het resultaat mag er zijn; wat een dot van een kaart. Het patroon kwam me bekend voor..... vind de patronen van TreasureBox vaak héél herkenbaar en zoooo cute!
    Goed weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad heel anders maar zeker niet minder mooi. Ik vind hem superleuk Colinda, heel mooi gemaakt en de kok zelf is een schatje hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad heel anders maar zeker niet minder mooi Colinda. Die kok is een schatje en je hebt hem heel mooi opgebouwd. Dat zwart-witte ruitjespapier past er perfect bij.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Paper piecing, ja! Ik heb het zelden gedaan, zoveel gepriegel vind ik het altijd, maar wel een leuk effect! Dit schattige koksmeneertje is in ieder geval heel mooi geworden tegen de leuke ruitjes achtergrond, die past er natuurlijk top bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creatie.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had deze helemaal gemist , wat een schat!! Fijne week, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!