donderdag 2 november 2023

De liefste kerstknuffels.

Hallo,

de jaarlijkse  kerstkaarten challenge bij Beccy's place is weer begonnen! Vind het elk jaar zo gezellig om mee te doen. Hoewel ik dit jaar heb moeten besluiten om veel meer gekochte kaarten te versturen probeer ik toch om nog een paar zelf gemaakte kaartjes te maken. Van de week zag ik op Instagram een leuke tutorial bij My Favorite Things voorbij komen, helemaal blij mee:) Zo kan ik toch in niet al teveel tijd een leuk kaartje maken.


Het lieve plaatje is een sticker.

Met dit kaartje doe ik graag mee bij:

-Beccy's place challenge # Annual month of holiday cards challenge.  B from Bear,  brown and Bleu.



 

8 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Colinda.
    Dit heb je weer tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt Colinda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige winterse kerstkaart heb je gemaakt. Beter dan eht weer van nu, voor mij mag dat onderhand wel over zijn die regen en de harde wind. Handige oplossing zo, om dan toch eigen gemaakte kerstkaarten te maken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een mooi kaartje Colinda heel lief

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo lief!! Ik hou wel van dit soort afbeeldingen je hebt het erg mooi verwerkt tot een prachtig kaartje en met heel mooi kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart met een leuke sticker afbeelding Colinda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is beautiful Colinda! I love the soft blue shading you've added around the cute image... the little specks of blue and white look like gently falling snow.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig , zo mooi van kleur ook, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!