vrijdag 10 november 2023

Woodrow.

 Hallo,



omdat ik de challenge had gewonnen bij Carlin's kaartenparadijs mag ik vandaag gastdesigner zijn! Carla en Karin vieren het 5 jarig jubileum van het blog en de voor de challenge willen deze maand graag  een creatie zien:

met de letter I

Ik heb voor mijn kleurwerk de donkerblauwe kleur Indigo gebruikt en ook mijn tekst begint met de letter I.

Kijk voor meer inspiratie eens op het blog van Carlin's kaartenparadijs.


De tekst heb ik zelf boven de digi getypt. De digi Woodrow die ik heb gebruikt komt uit de set Snow time en  is van de sponsor Beccy's Place. Zij stelt een tegoedbon beschikbaar voor de winnaar en ook de nr. 1 van de top 3 krijgt een verrassing thuis gestuurd! Hoe leuk is dat :)

Met deze kaart doe ik graag mee bij de challenge:

- Beccy's Place challenges # Annual month of Holiday cards challenge.









6 opmerkingen:

  1. Fabulous card Colinda, your colouring is wonderful and I like the sentiment you chose. The indigo frame looks great too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Colinda leuk dat je onze gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs wou zijn. Bedankt hiervoor.
    Een heel mooi voorbeeld voor onze 'I' challenge van deze maand.
    Hier kan wel wat inspiratie van opgestoken worden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig gemaakt. Nogmaals bedankt dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah van zo'n leuke sneeuwpop smelt je toch helemaal? Een mooie kaart Colinda. Mooi kleurwerk en mooi lettertype voor de tekst heb je gekozen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een droppie van een sneeuwman en wat staat je zelf getypte tekst er goed bij! Mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!