zondag 21 april 2024

Speed demon

Hallo,

vandaag een verjaardags kaartje. 

Bij de liftchallenge zag ik een leuke lift kaart en was net begonnen met  het kleuren van deze digi, ik wist gelijk hoe ik mijn kaart wilde maken en ik heb hem ook eens op tijd af om weer eens gezellig mee te doen! 

 Het is de bedoeling om twee stencils te gebruiken voor je kaart, eerst had ik het niet helemaal goed begrepen en had een cirkel uit gestanst en daarop een stencil gebruikt maar toen ik nog even goed ging kijken begreep ik wat de bedoeling was.

 Ben begonnen met een wit papiertje. (het lijkt nu wel net of de cirkel erop geplakt is maar hij is erop gestencild met behulp van een uitgestante cirkel en een stencil) Daarna heb ik een cirkel  op de gestencilde cirkel gelegd en de rest van de kaart gestencild. 

 Door een donkere randje aan de binnenkant van gestencilde cirkel te kleuren geeft het meer diepte en lijkt het net of ze echt uit de cirkel komt fietsen.

De digi Speed demon is van Doctor Digi, De stencils die ik heb gebruikt zijn van Kraftin' Kimmies en Panduro en de mallen en de tekst die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design. De glazen van het brilletje heb ik laten glanzen met Glossy Accents.

Graag doe ik mee bij:

- Liftchallenge # 187

- Dr. Digi crafters' cards (Facebook)

- Cut it up challenge # 302, starts with a B Branch, Bike, Bleu, Brown




8 opmerkingen:

  1. Wat een grappige digi, toch zijn die van Dr Digi altijd mooi.
    Prachtig kaartje met de zelfgemaakte achtergrond.
    Fijne zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke digi van Dr. Digi en supermooi ingekleurd Colinda. Gaaf zoals je met de stencils de achtergrond hebt gemaakt, het is inderdaad net of ze uit de cirkel gefietst komt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje Colinda! Door de plaatsing van de tak krijg je nog meer diepte effect en die digi is natuurlijk hilarisch. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is écht schitterend.... en hilarisch. Wat een supergave digi heb je gebruikt. Ook je achtergrond met de twee stencils is heel gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, hoe leuk die digi en wat staat hij gaaf in de cirkel zoals hij komt aanstormen! Mooi gedaan die achtergrond en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, Colinda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje Colinda.
    Dit heb je weer prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een geweldige gave kaart Colinda.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed lezen is het halve werk, dat hebben meerdere niet helemaal goed gedaan ;-))
    Je hebt het superleuk uitgewerkt met die grappige stempel. En ik kan goed zien dat je met de masking techniek hebt gewerkt.
    Heel leuk gedaan, dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge Colinda!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!