donderdag 9 mei 2024

Wat... al 16!!

Hallo,

vandaag weer met een nieuwe verjaardagskaart. Dit maal voor een 16 jarige, bij het zoeken naar een geschikte digi zag ik deze en er schoot gelijk deze kaart in mijn gedachte.

Heb de digi Bertolomew van Mo Manning lekker groot uitgeprint. De tekstballon is van Memory box en de letters en cijfers van Marianne Design , had eigenlijk de 16 ook groot willen doen maar dat paste niet meer in de tekstballon.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

- Crafty Catz #671 ATG with optional twist : Summer

- Fab 'n' funky challenges # 595 for child, baby or teen.

- Penny's paper crafty  challenge # 571 ATG with paper

Mijn burgerkaart is door Mr. Random bij Digi choosday uitgekozen als winnaar bij en mocht ik 3 digi's uitkiezen bij Polkadoodles.

en bij Polkadoodles stond ik in de top 3 en mocht ik nog één digi uitkiezen bij Polkadoodles.

Mijn fietsende dametje is uitgekozen als weekwinnaar bij de facebookpagina van Doctor digi's crafters  en mocht ik een digi uitzoeken uit de webshop.

Ook heeft ze een top 3 plekje verdiend bij de Liftchallenge,




11 opmerkingen:

  1. Gave digi heb je weer gekleurd ! Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, geinig dit!! Super voor een zestienjarig en weer mooi kleurwerk! Van harte met je toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een grappige afbeelding en zo gaaf met die grote tekst erbij. Zeker heel leuk voor een 16 jarige. Mooi ingekleurd ook Colinda. Zo, ga jij even goed met je toppertjes, wat leuk, gefeliciteerd hoor en veel plezier met het uitzoeken van leuke digi's.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldige gave kaart Colinda, supers en gefeliciteerd met je toppertjes.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend wat een gave kaart Colinda.... wat een humor!
    Proficiat met al je toppertjes en winnende kaart 🥳.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, this is so sweet Thanks for entering your card at Penny's Paper crafty challenge
    Oh, wat een leuke kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Penny's Paper crafty challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card for a 16 year old, great image. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a fun card for a 16 year old lol, thank you for sharing at Crafty Catz challenge, Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappige digi is dat.
    Leuke kaart!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fab card, thanks for joining us at FnF :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart met een grappige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!