vrijdag 20 april 2012

Thanks

Goedemorgen,

oeh, das wel even wennen hoor die nieuwe blogger.
Vandaag wilde ik de kaart laten zien die ik twee weken geleden gemaakt heb. Hij moest eerst nog worden verstuurd vandaar dat ik hem nog niet kon laten zien.

Ohh, must get used to the new blogger.
Today i wanna show you a card i made 2 weeks ago. It had to be send first before i could show it to you.
Wilde een bedankkaart maken voor een man dus met niet al te veel tierelantijntjes.
Ik heb de alfabet stempel gebruikt van Artemio en als je goed kijkt heb ik bovenin muzieknoten gestempeld met versamark en clear embossing poeder.

Wanted to make a thank you card for a man so without too many frills.
I've used  the Artemio Alfabeth stamp and if you look closely i've stamped some musical notes on top with versamark and embossing powder.

alvast een gezellig weekend.

enjoy your weekend,

Colinda



2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Colinda!
    Ik heb gelukkig nog de oude versie,maar zal wel ieder moment kunnen veranderen bah!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How Lovely Colinda, gorgeous card and I hop eyou have alovely weekend darlin xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!