dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar!!

Happy new year!!!
 
Ik heb het oude jaar goed afgesloten met een top 3 plaats voor de afgelopen challenge van Krea2day!
 
I've been selected for the top 3 at Krea2day so that's a great way to end 2012!!
 
 
De nieuwste challenge bij Marianne Design is maak een wiebelkaart
 
At Marianne Design you had to make a wobblecard this time
 
 
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
 
This is what I used to create my card:
 
Papicolor papier
Crafteble boom 
Creatable hekje
Tekst stempel Stampfairy design
Stempel Don en Daisy
 
 
Ik heb Don ingekleurd met Derwent potloden.
 
I've colored Don with my Derwent pencils.
 
 
Graag doe ik ook mee aan:
 
I would also like to enter this card for:
 
Crafts and me Winter  wonderland
 
 
Een gezellige avond,
 
Have a nice evening,
 
Colinda
 


6 opmerkingen:

  1. Super leuke wiebel !!
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor 2013, Colinda.
    Het is 'n hele mooie kaart geworden.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Wat een leuke wiebel heb je gemaakt Colinda.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige wiebelkaart !! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!