vrijdag 20 september 2013

Elements armbanden

Goedemorgen,
 
Goodmorning,
 
het nieuwe hobby seizoen is weer gestart en we hebben een hele nieuwe sieraden collectie van Panduro erbij gekregen in de winkel.
Ik hiervan een paar armbandjes gemaakt:
 
the new hobbyseason has started and at work we have a whole new jewellery collection from Panduro
and I've made some bracelets:
 
 
De setjes voor de armbanden en kettingen  zijn helemaal compleet.
Zodat je zo aan de slag kunt.
 
Everything you need is in the boxes, we have set for bracelets and also necklaces.
 
 
 
Ben nog druk bezig met mijn snap album en er komen zoveel leuke nieuwe artikelen en boekjes binnen dat ik niet weet waaraan ik moet beginnen, het is allemaal zo leuk!!
Over een dag of wat ben ik er weer met een kaart.
 
I'm still busy with my snapbook but we have so many new and great products and books that I don't know where to start!!
In a day or two I'll be back with a card.
 
Geniet van je dag,
 
Enjoy your day,
 
Colinda
 
 


2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!