donderdag 29 januari 2015

Hoe gaat het met je?

Hallo,
 
Hello,
 
 
daar ben ik weer, had even een kleine blog vakantie gehouden.
 
I'm back from a little blog break.
 
Vandaag wil ik jullie een beterschapskaartje laten zien. De digi die ik heb gebruikt heb ik gewonnen maar toen ik hier een link wilde plaatsen naar de webshop (Diana's Daydream Designs), kwam ik erachter dat deze helaas is gesloten.
 
Today I wanna show you a get well card. I've won the digi I used but when I was writing this post I saw that the digishop (Diana's Daydream designs)  now is closed so  I can't give you a link. Sorry.

 
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de volgende challenges:
 
I'd like to enter my card for the following challenges:
 
 
 
Een fijne dag,
 
Have a nice day,
 
Colinda
 
 
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Wat een schattige digi, jammer dat de winkel is gesloten . Ziet er weer super mooi uit, potloden en kraft zijn je gewoon op het lijf geschreven.
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute card - love that little dog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOh wat een lief plaatje en weer zo mooi ingekleurd Colinda!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een schattig kaartje Colinda!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi wat leuk Colinda deze tekst bij de digi, past perfect. Mooi geheel.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje weer Colinda. Leuk ook met de bloemen die eruit zijn en er ook weer op.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart en zo mooi ingekleurd ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful coloring!
    Thanks for sharing this beautiful card with us at CAS(E) this sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!