vrijdag 4 september 2015

Jill driving

Hallo,

daar ben ik weer, net terug van een heerlijk midweekje weg.

Afgelopen weekend was mijn nichtje jarig, ze is bezig met haar rijbewijs en vond dit wel een leuke digi om op haar kaart te gebruiken.


De digi is van Mo Manning en heet Jill driving Ik heb schets #99 gebruikt van Friday sketch challenge

Dan nog wat leuke nieuwtjes: bij de bloghop van Mo Manning heb ik een voucher gewonnen  en met mijn blauwe snoesjes kaart sta ik in de top 2 bij Cheerful sketches ik heb een verrassingsprijs gewonnen van het Hobbyshoppie en mag volgende maand GDT zijn!


Allemaal een gezellig weekend,

Colinda


7 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt gehad!?
    Wat een leuke kaart met deze grappige digi. Je bent aardig in de prijzen gevallen, gefeliciteerd.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker even er tussen uit, had je een beetje leuk weer Colinda??? Wat is dit weer een super leuke en gaaf ingekleurde stempel en wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt! Proficiat, lekker shoppen bij Mo en je topplekje met een prijs en GDT...........feest dus!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leuke kaart geworden Colinda en nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colinda wat fijn dat je er even tussenuit bent geweest :) De verjaardagskaart voor jouw nichtje is geweldig! Heel mooie digi en inderdaad heel toepasselijk voor haar nu zij bezig is met haar rijbewijs :) Kan ze alvast een beetje dagdromen ;) De kleuren zijn zo mooi en weer prachtig ingekleurd! De wolkjes erboven met de vogeltjes vind ik een heel leuke touch :) Gefeliciteerd met het winnen van de bloghop en jouw tweede plaats! Ook gefeliciteerd met de verassingsprijs en gastdesignerschap! Super leuk allemaal :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk even er tussen uit, altijd fijn om weer op te laden.
    Je kaartje is weer prachtig geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Colinda.
    Na een blogpauze ben ik er weer. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!