woensdag 4 november 2015

It giet oan!

Hallo,
 
sinds jaren heb ik weer eens een paar ATC'tjes gemaakt. Is toch weer erg leuk om te doen!
Natuurlijk heb ik daarvoor één van mijn favoriete Don en Daisy stempels gebruikt en hoe leuk passen de nieuwe winter project NL tekst stempels erbij!
 
 
 
Voor de basis heb ik de nieuwe ATC mal gebruikt.
 
Marianne Design producten:
 
Stempels: Schaatsende Don ( DDS3315) en Winter tekst (PL1517)
Mal: ATC/ Pocketletter (PL6501)
 
Ik wilde graag meedoen aan de kraft challenge bij Marianne's Design Divas
 
Met mijn Sarah kaart ben ik door meneer random uitgekozen als winnaar bij Tuesday Morning Sketches. Ik mag twee digi's uitzoeken bij All dressed up, helemaal leuk!!
 
Een fijne avond,
 
Colinda


9 opmerkingen:

  1. Leuk om weer die ATC kaaartjes te zien. Jaren geleden maakte ik ze van pergamano. Ik kan ze alleen nergens meer vinden. Ik stuur je iets bij oude briefpost terug. Misschien vind je dat leuk. Ik kan er niets mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg het helaas niet weg. Geen goed emailadres. gr leny w

      Verwijderen
    2. Ik krijg het echt terug. "No reply-comment" Probeer nog wel iets. gr leny

      Verwijderen
  2. Proficiat en All Dressed Up is zo leuk, ben benieuwd wat je gaat kiezen en er mee gaat maken Colinda!!
    Deze serie is ook zooooooooooo gaaf, ze zeggen dat het een hee strenge winter wordt dus wie weet giet it oan!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn gaaf zeg, mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer schattig op het kraft.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colinda wat een stoere ATC's! Prachtig ingekleurd weer :) Gefeliciteerd met jouw winnende kaart! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke gestempelde kaartjeas. De stempel is zeker Fries??
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Lekker bezig, hopelijk volgen er veel meer ATC's

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!