vrijdag 21 juni 2019

Bubblebath Piper.

Hallo,

vandaag een verjaardagskaart voor iemand die graag baddert.


Helaas wel met slakkenpost verstuurd. De kaart was bijna helemaal klaar maar bij het snijden van mijn kaart haperde het mesje van mijn snijmachine dus had ik niet zo slim met mijn duim eraan gevoeld en niet door gehad dat ik in mij duim had gesneden, dus moest hij overnieuw.


De digi die ik heb gebruikt is van Some Odd Girl en heet Bubble bath Piper.
De tekst is van Marianne Design EC0138

En weer heeft Mr. Random mij uitgekozen als winnaar, dit keer op de facebookpagina van Passionate paper creations and friends waar je  een reactie achter moest laten en heb ik een tegoed gewonnen van Dr. Digi !!!



Alvast een fijn weekend,



6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en grappige digi.
    Dat is balen, dat je je gesneden hebt aan het mesje. Beterschap met je duim.
    Gefeliciteerd met je uitgekozen kaart.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Heb mijn berichtje even aangepast. Je hoefde geen kaart te maken, ik heb gewonnen door een reactie achter te laten op een bericht :)

      Verwijderen
  2. Een mooie leuke kaart.
    Super grappig met die leuke stempel.
    Goed nieuws dat je gewonnen hebt, proficiat.
    Minder goed nieuws dat je je gesneden hebt, spoedig herstel.
    fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekker fris kaartje Colinda mooiiiiiiiiii
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke digi op je kaartje Colinda.
    Die mesjes snijden niet echt goed vind ik. Ik had van iemand gehoord dat als je nieuwe besteld, die veel beter snijden. Ik heb die dus ook maar besteld.
    Nog proficiat met je prijsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke felicitatiekaart. Die dame ligt heerlijk relaxed te bubbelen. Vervelend van je ongelukje en dat je helemaal opnieuw moest starten. Leuk dat je weer digi's uit mag zoeken Colinda, daar weet jij wel raad mee ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!