zondag 18 april 2021

Big balloon

Hallo,


 in April is het best druk met verjaardagen. Deze slimline kaart heb ik gemaakt met het Big balloon stencil van My favorite things en Distress inkt.


 ook nog even gekleurd voor de 10 day coloring challenge van The Daily marker. Voor dag 3 ben ik begonnen aan de digi  Little friends garland van Lilli of the Valley 


Met net een regenboog die op mijn kaartje scheen, hoe leuk is dat!! Ben aan het oefenen met een beer stippen, hij is nog niet af hoor :)




8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie feestelijke kaart met die grote ballonnen Colinda. Ben benieuwd naar je beertjes kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf die ballonnen Colinda en de LOTV-digi zal ook wel weer super lief worden..ik stippel ook vaak om een beetje vacht te suggereren, altijd leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met de ballonnen erop. En je kleurwerk is ook mooi. Kon je niet gelijk die regenboog overnemen 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de ballonnen en een mooie tekst.
    Een schattige digi van LOTV. Knap van je met potloden om de beer zo te maken. Lijkt me best moeilijk.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een chique kaart met de ballonnen en de LOTV kaart zal ook heel mooi worden. Het is lastig om met stippen te kleuren, mij lukt het niet maar het geeft een geweldig effect. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een zalige kaart heb je gemaakt, het sentiment is ook superknap en past hier perfect bij,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave ballonnenkaart heb je gemaakt Colinda.
    Ik was al aan 't kijken.... heeft ze die regenboog nou zelluf gemaakt....... maar ziet 't wel heel apart uit zo;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!