donderdag 17 november 2022

Kerst-1

Hallo,


van de week had ik al een kaartje laten zien met een techniek uit een filmpje van Jennifer McGuirre.

Dit keer wel  een embossing folder gebruikt. Die ik van de week had gebruikt was trouwens een metalen plaat en geen stencil zoals ik eerst had geschreven.

Heb alleen het papier verkeerd in de folder gelegd dus zie je nu eigenlijk de achterkant van de embossing. Vond hem  zo ook wel mooi en zonde om weg te gooien dus heb hem maar gewoon gebruikt. 

Voor het "afplakken" van de randjes heb ik verschillende diktes tape  geprobeerd. Eerst het papier op maat gesneden maar af en toe zat er toch een beetje inkt op de buitenste randjes van het papier en omdat ik het vlak wat overblijft nu iets te klein vind ga ik hem volgende keer eerst aftapen voordat ik hem op maat snij zodat het vlak wat groter wordt. Wel leuk hoe de kleur van de Distress inkt veranderd door de Perfect Pearls die erover heen gaan.

De embossing folder, de tekst en de strass steentjes zijn allemaal van Marianne Design.

Heb nog een kaart met deze techniek maar die laat ik later zien.

Met dit kaartje doe ik graag mee bij Beccy's place month of Holiday cards



7 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit! Heb je ook linkjes van de tutorial, dan begrijpen we nog beter wat je hebt *uitgespookt* 😉.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, staat bij mijn vorige kaart met deze techniek, maar heb hem er hier ook maar weer even bij gezet :)

      Verwijderen
    2. ❤️❤️❤️❤️ Ga snel kijken!

      Verwijderen
  2. Prachtig dat embossing over het kaartje. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic technique Colinda, your card looks awesome! I love the beautiful green you chose. The embossing fold is lovely too, the pattern makes me think of little peppermints.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!