dinsdag 4 april 2023

GD Liftchallenge #178

Hallo,

omdat ik begin Februari de Liftchallenge had gewonnen mag ik guest designer zijn voor de nieuwe challenge die vandaag van start gaat. Fijn dat ik er even de tijd voor had want op dit moment lukt het mij niet om veel kaarten te maken en om regelmatig een bezoekje aan jullie blog te brengen.

Het is dus de bedoeling dat je een one layer card maakt:

Stempel in een vorm. 

Maak een mask voor jezelf in een vorm die je mooi vind.

Stempel in deze vorm (met je mask) je bloemen, vlinders, ijsjes..etc.

Wanneer je je mask weghaalt, zie je het resultaat.

Je mag zowel het positief als het negatief van je mask gebruiken.

Dit is het blog van Kara waar je de te liften kaart kunt vinden en neem ook even een kijkje op het blog van de  Liftchallenge voor mooie voorbeelden en verdere uitleg.

Voor deze kaart heb ik een heeeele oude houten stempel gebruikt van Mariëtte Verhees. 

Tip: gebruik voor de mask een printer papiertje zodat je een mooi strakke lijn krijgt, hier dacht ik van de week ineens aan.

Op deze kaart heb ik de clearstempel, ook een oudje maar dan van Pipoos, gestempeld met meerdere kleuren inkt. Doordat dit gemaakt is met een clearstempel heb ik een mooiere strakkere rand gekregen.

Deze kaarten zijn heel iets anders dan jullie van mij gewend zijn maar vond het erg leuk om Guest designer te mogen zijn!

Succes met de challenge!








 

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad niét a la Colinda maar wel twee mooie liften, leuk dat je gastdesigner bent!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel iets anders dan de kaartjes die je meestal maakt, maar wel mooi. Een leuke challenge.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er mooi uit Colinda heel anders van je.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave challenge en jouw GD kaart is super mooi! Leuke techniek, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je gast-designer mocht zijn Colinda en wat heb je twee mooie voorbeeldkaarten gemaakt. Leuke stempels heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk dat je onze gastdesigner bent, Colinda, je kaarten zijn allebei schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel andere kaarten dan we van jou gewend zijn Colinda..... maar wat zíjn te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!