vrijdag 16 december 2011

Sleutelkastje

zo, de kerstboom staat en de kaartjes zijn geschreven en op de bus gegaan gister.
Moest toen ik ze aan het schrijven was ineens denken aan de sleutelkastjes (Ikea) die ik een aantal jaren geleden geschilderd heb.
Had het plaatje als kerstkaart gekregen en vond hem zo leuk dat ik hem heb nageschilderd op het sleutelkastje.
Hier het konijntje van dichtbij.  Zijn broekpijpen zijn eerst wat opgevuld met papierklei voor een mooie overgang. Op de foto geeft dat een klein wit randje maar in het echt zie je er helemaal niks van,
zal wel de lichtval zijn.
Ik kwam op het idee voor dit kastje omdat ik de onderstaande bij Elly had gemaakt.
Alle opgehoogde deeltjes zijn gemaakt met papierklei, uit de hand of m.b.v een malletje en de verf die ik heb gebruikt is Jo Sonja.

Geniet van je dag!!! 

Colinda




1 opmerking:

  1. Jee, Colinda, hoe doe je dit??? Wat mooi zeg! Dit is wel een nivo hoger hoor. Geweldig! Ik heb helemaal geen tijd meer gehad om in de winkel te komen. Veel te druk gehad. Hopelijk tot binnenkort. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!