zaterdag 25 februari 2012

Deurhanger Fizzzzzy Moon

goedenavond!
Vergat van de week helemaal om mijn 2 nieuwe volgers welkom te heten. Erg gezellig dat jullie mij willen volgen dames!!
Op het blog van elke kaart een feestje is nu een deurhanger challenge.
Dit is mijn inzending geworden:
de deurhanger heb ik na gemaakt van een houten hanger die ik nog thuis had. Het basispapier is Antica van Papi Color die ik heb distressed met Walnut stain. Het design papier is Picadilly van Basic Grey, kantje van Marianne Design, alfabet stempel van Eline en het vlinder ponsje is van Pipoos.

De slapende Fizzy Moon beer heb ik ingekleurd met Flexmarkers.

Geniet van je avond,

Colinda

9 opmerkingen:

  1. je hebt een mooie deurhanger gemaakt,leuk dat je meedoet aan onze challenge,mooi gekeurd.
    gr Anja EKEF-DT
    ps wil je de woord verificatie uit zetten.op ons blog kun je lezen hoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie deurhanger Colinda! Leuk dat slapende beertje in zijn stoel:-)
    Bedankt voor je deelname bij Elke kaart een feestje deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aw colinda isnt he just the cutest little thing and perfect for a bedroom door hanger its lovely darlin xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige deurhanger!
    Helemaal leuk die afbeelding!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je deurhanger! Het kleuren met de Flexmarkers lukt je goed! Heb jij de demo gedaan?

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke deurhanger, super!!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wow wow wow Colinda what a fantastic idea, I love it and any child would adore it on their bedroom door handle...amazing work
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!