woensdag 15 februari 2012

The Sweet Stop challenge

De Don en Daisy stempel van Marianne Design voor Februari is Daisy die heerlijk op de sofa aan het breien is. Een erg leuk stempeltje en zodra ik het plaatje zag wist ik dat ik Daisy een echt breiwerkje in haar handen ging geven.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent potloden maar deze keer niet eerst een basislaagje gedaan met wit maar gelijk met een kleur begonnen. Nu hoef je ook de kleuren niet uit te wrijven met een doezelaar en reukloze terpentine. Is weer eens iets anders. Heb hem ook nog een keer op de andere manier gedaan maar die zien jullie van de week nog wel.
Het papier wat ik heb gebruikt is Papicolor en  Basic Grey picadilly.
Stempels zijn van Eline's winterhuis en tekst van Kars.
Voor het breiwerkje heb ik 6 steken op gezet met Katia Syros, een nieuwe haakkatoen en er een paar naalden mee gebreid. Daarna overgezet op een cocktailprikker.

Met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van The Sweet Stop 


Geniet van je dag,

Colinda

8 opmerkingen:

  1. What a darling card Colinda. That image is just so sweet and I love the coloring on Kraft! Also love the yarn framing the main panel. Thank you for playing along with us at The Sweet Stop this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en je bent me voor ik heb ook de stempel maar heb hem nog netjes in de verpakking zitten......Daar gaat me mini breiwerkje..Nee hoor hij is leuk......
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg, ik heb net m'n mini breiwerkje af, alleen het afdrukje moet ik nog kleuren. Allemaal dezelfde gedachte bij deze stempel! Hij is erg leuk geworden!
    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh WOW...you actually have real knitting on the knitting needle...very creative and adorable! Fabulous texture on your wonderful card, Colinda! Thanks for joining us at The Sweet Stop this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is gorgeous, love the real knitting.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Colinda. Ben weg van het mini breiwerkje.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart en leuk gedaan met dat breiwerkje.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heel toffe kaart !
    Breien kan ik heelaas niet dus ik vind de kaart echt top !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!