vrijdag 10 februari 2012

Een winterse vogelhut

Wat fijn om te zien dat er  nieuwe volgers zijn bij gekomen. Vind het erg leuk dat jullie mij willen volgen en ben erg blij met jullie reacties.

Vandaag wil ik een oudje laten zien, ben van de week wel met iets  bezig geweest maar het resultaat viel erg tegen. Kwam vandaag tijdens het stoffen deze tegen bovenop de kast en vond het wel toepasselijk om te laten zien.
Ik heb deze sneeuwpop gemaakt door twee piepschuimballetjes op elkaar te zetten met een cocktailprikker en daarna in te smeren met sneeuw uit een potje. Na droging heb ik er met verf stippen op geschilderd en zijn neus is  een geschilderde cocktailprikker. het bergje sneeuwballen zijn wattenballetjes ook weer bedekt met "sneeuw".
Ze staan op de veranda van een blokhut.(helaas verkopen we deze niet meer) Ik vond hem zo leuk toen we hem binnen kregen en wist gelijk dat het een skihut moest worden. Officeel is het een vogelhuisje maar vond het zonde om hem buiten te hangen. Heb hem nu maar weer beneden in de huiskamer gezet.
Ga nu nog even wat cupcakes bakken want we hebben morgen de demo Liefde gaat door de maag.
En tijdens het wachten tot de cupcakes gaar zijn, ga ik heerlijk de Februari stempel van Daisy inkleuren.

Een gezellig weekend,

Colinda



2 opmerkingen:

  1. Hij is hartstikke leuk Colinda inderdaad zonde om buiten te hangen binnen is veel leuker .
    Kan je er nog naar kijken ..leuk gedaan zo ook met die sneeuw is net echt .
    Groetjes en een fijn weekend
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf gedaan! Mooie blokhut, ik waan me al in Oostenrijk.
    Kom je mijn blog nog eens bezoeken? Er wacht je een verrassing!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!