zondag 12 februari 2012

Sleetje rijden

Vanmorgen toen ik wakker werd was weer aan het sneeuwen. Aangezien ik wel aan het kleuren ben maar de kaarten nog niet af zijn wil ik vandaag dit laten zien.
Als ik naar Elly ga ben ik meestal iets aan het schilderen.
Ik vind het heerlijk om te doen maar op een of andere manier komt het er thuis nooit van.
Deze twee lieve konijntjes heb ik weer geschilderd op hout met Jo Sonja Acrylverf.
Het hout past weer precies op een metalen sleetje.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik regelmatig ook eens iets anders laat zien dan een kaart.
Ik ben nu eenmaal een bezig bijtje en kan niet stil zitten!!

Geniet van je zondag,

Colinda

8 opmerkingen:

  1. What heb je dat mooi gemaakt zeg!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kun je dat prachtig Colinda, en natuurlijk is het leuk om andere hobby's van je te zien. Heel mooi gedaan!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat mooi, ook een leuke hobby.
    Colinda, nog heel erg bedankt voor de Award, heb hem rechts op mijn blog staan, hoor.
    Groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow gorgeous image and idea, fab colouring, hugs Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowser what a fantastic idea colinda just beautiful xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dan dat ziet er super uit....Altijd leuk om ook andere hobby,s te zien dan alleen kaarten...
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook zeker leuk om af en toe iets anders te zien als alleen maar kaarten.... En wat heb je dit mooi gemaakt !! Prachtige kleuren-combinatie. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow Colinda this is a stunning piece of work and what a brilliant idea and lush colouring too...love it
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!